TERATAK DESA

My photo
tanpa keberanian mimpi tidak akan menjadi kenyataan..If u guy want to know about me,i'm an odinary guy simple,easy going,down to earth,very nice guy. Mostly poeple like to close to me when they know me at first.Hard to explain here,if u guy really want to know me and then hit me up drop me some message to my e mail. .here u are.My email is... (aril82_yusof@yahoo.com)do send me ur message and i do promise i'll reply to u guy once i get ur lovely message.See u at yahoo. love to make new friends, any one out there can send me text and i will reply to you as soon as i can. don't be shy to be friend with me coz i'm is open minded and easy going guy.

Thursday, December 4, 2008

AL-FATIHAH SEMOGA ALLAH MENCUCURI RAHMAT KE ATAS ROHNYA AMIN...


JAM 11.30 malam 3 Dis aku di kejutkan dgn satu panggilan drpd seorang teman rapat..'terkedu. tersentak dan bagaikan tidak memijak bumi kaki ini apabila aku dimaklumkan pensyarah kesayangan aku Tuan Haji Shafiee telah kembali ke rahmatullah..Mesra dengan panggilan Tuan Haji, pemergian beliau merupakan satu kehilangan besar terhadap Fakulti Komunikasi dan Pengajian Media UiTM, Shah Alam.


Sepanjang mengenali beliau, beliau merupakan seorang pensyarah yg cukup komited dgn tugas, terlalu baik dan sentiasa bersama pelajarnya. masih aku ingat ketika bersama beliau mengikuti trip ke Taman Negara, Pahang 4 tahun dulu, satu kenangan manis kerana beliau sentiasa membantu dan memberi dorongan kpd aku utk menguruskan lawatan tersebut.. Arwah merupakan Timbalan Dekan (HEP) fakulti masscom dan merupakan

pensyarah subjek fhoto com, public speaking dan organizational comm..sempatlah aku belajar dgn arwah ketika berda di sem 1 dan sem akhir pengajian aku..Pic ini merupakan pic terakhir aku dgn arwah ketika aku konvo pada Mei 2008 lepas..mmg satu kejutan buat aku tatkala menerima berita kematian ini mana tidaknya baru minggu lepas aku sms arwah bertanyakan khbar..kerap juga la aku berhubung dgn arwah selepas tamat pengajian..

tp kini semuanya tinggal kenangan, arwah pergi menemui Maha Pencipta..pemergian yang pasti tidakkan kembali..akan ku kenangi setiap kenangan bersama..kepada semua sedekahkan Al-Fatihah buat arwah..semoga rohnya tenang bersemadi dan dicucuri rahmat ke atasnya..
-AMIN-








3 comments:

zachatta said...

Tahziah.

eyzzah said...

Takziah untuk family Tuan Haji. Same-same lah kite sedekah kan Al-Fatihah.

fahmee_pr said...

Al-Fatihah untuk arwah...
tahniah Aril kerana menulis....... lama tida bersua... rasa terharu bila anda dari keluarga mascomm n being my junior... teringat zaman diploma.....ada suka dan duka.. take care my fwen...