TERATAK DESA

My photo
tanpa keberanian mimpi tidak akan menjadi kenyataan..If u guy want to know about me,i'm an odinary guy simple,easy going,down to earth,very nice guy. Mostly poeple like to close to me when they know me at first.Hard to explain here,if u guy really want to know me and then hit me up drop me some message to my e mail. .here u are.My email is... (aril82_yusof@yahoo.com)do send me ur message and i do promise i'll reply to u guy once i get ur lovely message.See u at yahoo. love to make new friends, any one out there can send me text and i will reply to you as soon as i can. don't be shy to be friend with me coz i'm is open minded and easy going guy.

Saturday, December 27, 2008

PERCUTIAN DI CAMERON HIGHLAND

Aku, dani dan ajam kami bertiga je yang bercuti kt sini
yg lain2 masing2 x dapat cuti..so sad..but we still enjoy kat cni
yg kelakarnya tiga2 kami ni masing2 first time jejak kaki kt cini tu yg masing2 x lepas kaki ronda satu Cameron

Ni pic aku ketika di ladang teh..ya allah luasnya
dan keindahan ladang ini membuktikan kebesaran
Yang Maha Esa...segar udara kat sini
time shopping..sampai jer terus jalan2 apalagi
dek harga yg begitu murah shopping la..puas!!!!

aku ni gila bergambar..sampai kt kedai sayur
pun jadiklah..yg penting meriah hahahaha

Lihatlah semua ini aku beli..hehehe

















1 comment:

bb said...

amboi ko bergambar mengalahkan model yer?? melantun-lantun sungguh!!