TERATAK DESA

My photo
tanpa keberanian mimpi tidak akan menjadi kenyataan..If u guy want to know about me,i'm an odinary guy simple,easy going,down to earth,very nice guy. Mostly poeple like to close to me when they know me at first.Hard to explain here,if u guy really want to know me and then hit me up drop me some message to my e mail. .here u are.My email is... (aril82_yusof@yahoo.com)do send me ur message and i do promise i'll reply to u guy once i get ur lovely message.See u at yahoo. love to make new friends, any one out there can send me text and i will reply to you as soon as i can. don't be shy to be friend with me coz i'm is open minded and easy going guy.

Friday, December 26, 2008

NIAT TIDAK KESAMPAIAN


Assalamualaikum semua..
i'm back to write somewords..satu penulisan yg lahir dari rasa terkilan dan tidak puas hati..on 24th dec at that time i was in cAMERON HIGHLAND just for fun and have a rest of my stress and wanna to feel the fresh air..
i went there on 23th dec (Tuesday)..on 24th my KPLI result (kursus perguruan) came out. ianya tidak seperti yg dijangkakan..aku gagal dalam penempatan kursus tersebut..ntahle apa kurangnya aku berbanding beberapa kenalan aku yg mendapat berita gembira dgn result ini..setelah hampir 5 tahun aku berusaha mempertingkatkan ilmu dan pengalaman mengajar harapnye adalah sinar utk meneruskannya di maktab perguruan..tetapi panas yg aku sangka hingga ke ptg rupanya hujan singgah di tghari..hujan yg membuatkan aku sungguh kecewa di kala aku sdg bergembira di bumi sejuk cameron..
kenalan yg tiada pengalaman diterima dan aku sebaliknya..tetapi aku redha mungkin ada hikmah disebalik apa yg berlaku..mungkin Allah telah mengatur sesuatu yg lebih baik utk aku..kini aku menunggu keputusan rayuan.
Pada masa yg sama aku menerima khabr yg aku akan ditempatkan di sekolah lama aku SMK Sultan Abdul samad Klang bagi sesi persekolahan 2009..
tak sabar rasanya kembali menabur bakti kepada anak bangsa..rindu mengajar beb.
apapun niat hati tidak kesampaian utk buat kursus perguruan thn 2009..sedihnya..

2 comments:

azu said...

Salam Lim..

If Allah answer ur prayer, Allah is increasing ur faith.If Allah delays, Allah is increasing ur patience.If Allah doesn't answer, Allah has a better plan for u in future..

bb said...

haha,ko memang x layakla sb tula ko xdpt!!
jgn mare!!